söndag 30 mars 2014

The Incredible Face Mask.

Jag blir alltid lika glad när jag får paket på posten. Här i veckan så fick jag ett paket med en ansiktsmask. Har aldrig någonsin använt en ansiktsmask så det var med helt öppna sinnen jag gav mig in på att testa detta.

I paketet låg två st förpackningar med Acne Remover (Numera the Incredible Face Mask), en pensel och en bruksanvisning. 



Packade upp och började pensla på mig det svarta kletet. Hade en hel del pormaskar innan så tänkte att nu får vi väl se hur jag ser ut efteråt.
Det stod att det skulle smetas ut överallt men man skulle ögonbryn och ögonfransar.


Kletade helt enkelt in så gott det gick med barn bredvid mig och gick sedan in till pojkarna för att de skulle somna.
Enligt anvisningen skulle det stelna 30-45 minuter innan man tog av sig masken.


När jag kommer in till Leo tittar han på mig och säger "mamma, jag är rädd för dig". Såg väl inte ut som mamma brukar.

Efter drygt 40 min hade den stelnat och jag kände hur den började lossna när jag log och sträckte i ansiktet. 
Jag gick ut i badrummet och tog bort så mycket jag kunde och resten tvättade jag bort med ljummet vatten.

Vilket resultat. Jag var alldeles len i ansiktet och pormaskarna hade försvunnit. Jag är imponerad. Jag har aldrig någonsin använt ansiktsmasker men tänker absolut använda det igen.

Så. The Incredibile Face mask.
Fyra enkla steg.
1. Applicera masken över hela ansiktet.
2. Låt masken torka 30-45min.
3. Ta bort masken och se orenheter som tas bort.
4. Känn hur ren och fräsh din hud blir.

Läs mera här .

Just nu Rabattkod till mina läsare: jess30 Detta ger dig 30% rabatt. Pröva! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar