onsdag 5 mars 2014

Skor är väl underbart. Jag har gärna massa skor så man kan variera. För tillfället är det väl stövlar jag går omkring i, men har gärna flertalet par jympaskor, finskor och gummistövlar.

Deichmann är en skoaffär vi har här på Erikslund i Västerås. Har varit där flera gånger och handlat och har nu insett att den finns på nätet med . Har alltid så svårt att hitta stövlar då jag känner av bäckenet av för dåliga skor och blir för lång när det är höga klackar. Har köpt många skor på Deichmann däremot som har fungerat super!
Kollar jag in sidan nu så vill jag bara slänga in en beställning.
Kolla in dessa.


 Såna skulle jag vilja ha. Kan jag ha både när jag är ute med barnen, när jag går på stan och när jag går ut. Eller varför inte

.

Just nu är det rea på sidan har jag insett så sitter och kollar runt efter skor till barnen också.

Bobbi-Shoes Blinksko Heaven tjatar och tjatar om att få skor som blinkar. Kanske borde bli ett par såna till henne. Hon har för tillfället alldeles för mycket skor så borde väl kanske inte uppmuntra henne till att köpa för mycket men skorna är ju billiga och affären håller bra kvalite.



Leo fyller ju år på lördag så kanske ska slå till på ett par skor till honom med.
Man använder skor hela tiden men man tänker inte på hur viktigt det är att hålla ordning på sina skor, sköta dom bra, köpa skor som är anpassade efter sina egna fötter. Vi ska leva med våra fötter och dom ska orka bära våran kropp så bättre att köpa skor på ett ställe där man handlat förut, där bemötandet är bra och där skorna känns prisvärda och absolut känns bra för kroppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar