lördag 12 april 2014

12 april 08:42

Igår packa vi in oss i bilen och rullade mot ullared. Fyllde på rejält till barnen så känns bra. Dock lite till mig själv.

När det var dags att ta sig igenom heminredning så ringer dagis. Leo har ramlat. B skyndar dit och hämtar honom och han har en spricka i armbågen och får gips. Eller de tror han har en spricka i armbågen. Ska bli kontrollröntgen på torsdag och sen läkarbesök igen.

Han utnyttjar situationen min gosse. Mamma, jag kan inte kissa för jag kan inte hålla fast mig i toaletten, jag måste ha blöja. Mamma jag kan inte ta nappen, mamma jag kan inte :)
Tur det bara rör sig om tre veckor. Själv är jag trött. Karin och Nathan såg efter Sammy igår eftersom Heaven är i Sälen med farmor och farfar och mamma såg efter River. När Bart hämta upp Sammy hade han precis somnat så när bart kom vakna han och sen var han vaken till midnatt. 
Sen kl 0640 var det morgon =/ Nej nu styra upp frukost så jag och Leo kan åka och köpa glass.

Och ni som inte vann i pärltävlingen. Snart kommer en tävling om en leksak från Lamaze! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar