onsdag 11 juni 2014

Sponsrad video: Godare än grönsaker!

Detta är ett sponsrat inlägg!
Kaniner är väl för underbara. Jag mina kaniner som jag har haft med värme och hoppas att det i framtiden ska finnas plats för en kanin i vårat hus också .

Minns hur kräsna de kunde vara med maten. Hur de hoppade fram till gurkan eller salladen man la in till dom och sniffade på den för att sen hoppa därifrån ifall de inte föll dem i smaken. Kaninerna måste ju vara experter på grönsaker tänker jag spontant.

God Morgon Green Juicing är Rynkebys nya satsning på grönsaksjuice. I sin reklamkampanj har de små ulliga, gullia kaniner som hoppar omkring med sina söta små morrhår och snusar i luften. De två olika sorternas Green Juice består av hälften grönsaker och hälften frukt. Kaninernas favorit är morot och pumpa och den andra består utav rödbeta och svartvinbär. Jag skulle vilja testa båda två så kanske får bli en sväng till affären.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar