torsdag 31 juli 2014

28 juli 21:22

Blir sällan jag uppdaterar. Hinner inte. Vet inte ens när jag skrev sist. 

Är i Belgien nu. I bredene för att vara exakt. Ligger längs kusten mellan oostende och blankenberg. Trevligt här. Husvagn med flera rum och lekpark utanför. 

Kom hit i lördags. Men flög ner redan i fredags kväll. Bart hämta mig på flygplatsen och flygresan gick bra. Ångest som vanligt men allt flöt på förutom landningen då jag trodde vi skulle studsa upp i luften igen och inte hinna bromsa. :)

I lördags gjorde vi ingenting. Bara var här. Barnen lekte. 

Söndagen åkte vi till bredene shopping center och sen vidare till oostende för det skulle regna så vi leta reda på badhuset och väl där visa de sig att solen sken och de fanns utomhuspooler med saltvatten som förövrigt gjort underverk med Sammys mollusker. De är både mindre och ljusare i färgen. Kanske dit vi får åka i morgon med om de e okej väder men i sånt fall tar vi spårvagnen. 

Idag har de regnat hela dagen. Varit iväg
På shopping idag med. Ja. Jag är zeemanoholic ;). 

Ligger med Sam som är helt hopplös att få i säng men får tid för eftertanke. 

Snart kommer en ny höst med förhoppningvis en ny start. Sagt upp bekantskapen med en nära nära vän och det är hårt och det gör ont men är ett måste. Måste nog ta mig iväg till sjukgymnasten med för min vänstra höft blir allt sämre. Ålder???:(

Vi sänder en tanke till en kompis bror idag. Han ligger på intensiven i Uppsala. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar