tisdag 19 augusti 2014

19 augusti 17:41

Idag var planen att jag och H skulle åka med ett piratskepp till en sandstrand men när jag fråga i receptionen ringde de och fråga och de avrådde oss pga höga vågor. 

Klockan nio satt vi vid poolen istället. Vid tio kom en flicka H lekt lite med ut. De bada väl en timme och sen fråga hennes föräldrar om vi skulle med till vattenparken igen. H blev eld och lågor så hoppa på en buss in till Chania och sen en buss upp till parken.


Den familjen ska åka gokart nu och jag och de två flickorna ska äta lite snabbmat. Tänkte laga mat hemma idag men eftersom bussen till Chania går 1830 är vi nog inte hemma fören klockan 20. 

Snart tillbaka till verkligheten. Ska bli skönt att få rutiner igen även om jag älskar sol och bad. Bara att börja spara så jag och barnen kan åka nästa år. Då de förmodligen bara blir vi. 


Ska försöka komma igen att skriva igen. Har mått dåligt ett tag så ej känt för det. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar