lördag 30 augusti 2014

30 augusti 10:16

Mitt öga blir inte bättre. Var ju på ögon som inte hittade något direkt fel. De hittade nå grumligt på ögonbotten och detta kunde vara anledningen till att jag ser en svart fläck och i sånt fall kommer det vara så här för resten av livet och min hjärna kommer vänja sig av med att "se den". Men det är jobbigt och det flimrar när jag kollar på en dator. Håller jag för ett öga åt gången ser jag lika "bra" trots den svarta fläcken utomhus men kollar jag med båda så känns det som att vänster öga är suddigare. Ska åka ner på stan på tisdag tänkte jag och hälsa på hos optikern om det blivit något annat galet. Jobbigt och ledsamt är det.

Annars jobbar jag igen. Slut. Onsdag och torsdag natt och så dag idag. Kunde inte sova inatt. Vände och vred mig och när S vaknade vid kvart i ett och ville ha nappen la jag mig på soffan ist. Sen vaknade han igen vid tjugo i sex och då tyckte H det var morgon.

Efter jobbet idag blir det lekdate. H ville leka med lilla M så fick tag på hennes pappa och styrde upp en lekpark.

Annars knatar livet på. Kan man väl kanske säga? Barnen växer. Leo har dragit på längden en massa. Han har blivit pojke nu, inte bebis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar