söndag 28 september 2014

28 september 19:37






Dåså var man hemma igen.

Fredagen startade klockan 03:55. Bara att kliva upp, tvätta av sig och stappla ut till bilen. Kände mig skapligt yr och illamående när jag körde iväg för att hämta upp Karin. Klockan 05 gick bussen emot ullared och runt 11 var vi framme. Sista 1,5h fick vi ett grupparbete att fundera över. Förstod inte meningen med det på en skumpig buss, massa text och flertalet frågor som skulle besvaras om framtiden vård.
Väl framme blev att det leta reda på en kundvagn och börja shoppa.

Känner mig trots allt nöjd med shoppingen. Bilder kommer här nedan :) Vi shoppa till runt 17 och sen mot hotellet för samling i konferensrummet och lite information om kollektivavtal. Upp på rummet, svida om och ner till Harrys för middag.
Jag, Karin, Karin och Pernilla gick nog hem sist. Vi skratta så tårarna rann och vi fick kramp i magen. Var fruktansvärt roligt och befriande att inte tänka och bara vara helt hystersik. Behöver det ibland. Jag däckade först och klockan halv åtta på lördagen ringde klockan för frukostbuffe på harrys. Lite shopping och därefter lunchbuffe. Lite information om vårdmiljö och ytterliggare grupparbete innan bussresan hem.

Kom hem runt 2230 igår och ramla i säng. Vakna med huvudvärk idag. Har inte haft migrän på länge men idag var det nog nära och lite börjar jag nog tro på läkaren som sa att det är migrän jag har för i morse var halva ögat svart.

 
 
H i sin nya vinterjacka med tillhörande byxor 369kr, vantar 49,95kr och givetvis en hatt.
 


I sin one piece som kosta 129kr om jag inte missminner mig.



Snyggaste peruken 49,95kr.


Bröderna i sina nya mössor och L som stolt tittar ner på sin nya fina tröjja.


Häxan "Astrid" i sin nya hatt och ytterliggare en ny tröja.


Och ungarna i deras fleecefodrade regnställ 249kr st.


 
De var allt för idag :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar