onsdag 1 oktober 2014

1 oktober 20:58

Idag hittade jag mig en underbar klänning på lunchrasten så nu är jag taggad för 40årsfesten på lördag. Jobbade kväll och pratade med min chef igår och vi skulle vara korrekt antal personal så ville jag vara ledig ikv så fick jag lov att byta med någon. Hade försökt några gånger men lyckades ej byta. Kommer till jobbet och på något sätt så har kollegor bytt skift så vi är en för mycket trots allt vilket resulterar i att jag slutar 1750 istället. Kastar mig upp på cykeln och iväg till pärlan för föräldramöte.

Föräldramötet höll på i 2,5 timme men var otroligt bra. Så känns trots allt bra att jag kompade ut och åkte iväg på det.

B berättade just att H varit arg på honom när hon la sig så ska bli intressant att höra varför.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar