söndag 14 december 2014

14 december 18:54

god kväll. Barnen ligger i sina sängar. Mamma har lånat min bil och åkt hem för att hämta saker. B sover. Mamma kommer tillbaka vid 20 för att sitta här en stund så jag kan åka till Karin och Nathan på lite mat. Sen hemåt så att B kan åka och jobba natt. Livet har sin gilla gång. Tån gör ont men jag överlever. Hjärtbenmanningen smsade idag och ville ha någon som jobbade extra i morgon bitti så givetvis ringde jag upp dom direkt för att höra om jag kan jobba trots att jag ej kan ha tunga patienter och det ville dom så gärna så i morgon blir det ett xtrapass. Känns bra. Då är jag åtminstonde uppe i 2 extrapass denna månaden också. Har ju som mål att göra 4 varje månad. Dock blev det bara 2½ i november.

Idag har vi satt upp granen. Den är inte fin vår gamla plastgran men den lyser iaf och barnen är nöjda =)

Sen något. Jag är stolt. Heaven har snart läst ut en hel barnpekbok själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar