söndag 7 december 2014

7 december

Gnällinlägg!!!!

Igår skulle vi till farmor och farfar för att fira "jul". De är bortresta under julen så vi åkte dit, åt julmat och umgicks. Mycket trevligt.

Mindre trevligt var att jag på vägen dit fick bära S som somnat i bilen. Säger åt H och L att absolut inte gå framför mig då jag fortfarande känner av foten.. Vad gör L. Jo han går framför mig och stannar så jag snubblar, tappar balansen. Eftersom jag bar på S kunde jag ej slå ut med armarna så jag tar emot mig med fötterna. Dvs böjer tårna så nu är vänsterfoten handikappad igen. Jag grät, spotta och svor.

Idag fick jag ta mig ut till Hälla för att försöka få tag i sandaler! Hur lätt är det i december... Men på maxi hittade jag ett supersnyggt par så nu får jag iaf foten i en sko här på jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar