torsdag 11 december 2014

Sponsrad Video: The New Oral-B Electric Toothbrush with Bluetooth Connectivity

Detta är ett sponsrat inlägg Wow. Det här med tandtråd och borsta tänder. Borsta tänderna minns man ju men tandtråden glömms lätt bort. Och helt ärligt, hur ofta kommer du ihåg att det är dags att byta tandborste? Nu finns ju en ny Oral-B smart tandborste. En helt ny Bluetooth 4.0-teknik som är kopplad till en app du laddar ner till din smartphone. Den håller ordning på ditt tandbortsliv. Hur ofta borstar du, när är det dags att byta ut borsthuvudet, när det är dags att använda tandtråd. Detta är en tandborste jag skulle vilja köpa till mig själv. Fem olika borstlägen och även en timer som säger till när det är dags för dig att byta borstställe så att du inte borstar mera än 30sekunder på varje ställe. Detta är någonting som jag behöver. Har ju ingen pojkvän att köpa till men hade jag haft det hade jag helt klart köpt en =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar