lördag 17 januari 2015

17 januari 23:33

Det här med att sova efter nattjobb är verkligen ett kapitel för sig. Jag var så fruktansvärt trött inatt så jag tänkte tar inte natten slut snart så kommer jag somna ståendes. Tillslut så tog natten slut och kl 08 så kröp jag ner i bäddsoffan i uterummet för att sova. Somnade på stört och vaknar och inser att jag måste fasiken gå på toaletten, och vad pigg jag är. Kanske dags att gå upp. Då så är klockan 08:55. Somnar igen och vaknar igen av att jag måste gå på toaletten och tänker nu måste det ju vara dags att kliva upp åtminstonde. Då är klockan 10:00!. Lyckades dock somna efter det här och sov till 12:00 när jag vakna för att gå på toa IGEN och sen somna jag och sov till 15.

Mamma och S hade då gått hem till min syster som ville bjuda dom på middag och eftersom S hade kul med sin kusin R så la jag mig i sängen igen och lyckade sova dryga 40 min till. Mamma och S kom hem vid 18. Blev dusch med S som dock visade på hur besvärligt hans 2,5års jag kan allting själv är och efter mycket om och men så blev det mys i soffan. S hämta sitt täcke och då somna jag och sov en välbehövlig timme =)

Människor.. Det är ett underligt släkte. Vilka ska man tro på, lita på? Ska man lita på ord eller handlingar. Jag har alltid tänkt att man ska tro på vad människor säger men när folk alltid säger en sak och visar en annan? Ja det är skumt.


Pratat med H och L idag och det känns i mammahjärtat att jag hinner åka och jobba i morgon innan dom kommer hem men tror dock inte det  blir bra ifall jag håller mig hemma så dom hinner träffa mig i tio minuter bara. De ska landa vid 19tiden så lär ju komma hem närmare 21 och jag börjar jobba 2115..

1 kommentar:

  1. Hej! Vilken fin blogg du har!
    Kika gärna in hos mig, just nu har jag två tävlingar i bloggen som söker sina vinnare och jag hoppas du vill bli en av dom, det hade vart jättekul!
    Har lite nya skönhetstips uppe också! Ha en awsome day! Kram :) http://Saandriiiee.blogg.se/

    SvaraRadera