söndag 25 januari 2015

25 januari 00:15

Söndag. :). 

Jag är glad att det äntligen är snö ute. Igår hämta jag barnen snabbt för att hinna åka pulka. S och H var på direkt men L tyckte inte vi skulle åka. När vi väl tagit oss till backen däremot så var han superglad och alla barnen sprang upp och ner själva. 



Använder suddiga bilder så vill någon se
Bättre får ni fråga :)


Träffa A-K och hennes lilla M och de följde med oss hem på tacos sen. 

In med barnen i duschen. Röja i köket o h sen bänka oss i soffan framför skönheten och odjuret. 


Kan inte få nog av Disney filmerna. I morgon ska vi se lilla sjöjungfrun eller alladin och Leo ville se cars. Får vara glad så länge dom vill titta med mig. Vi måste börja plöja Astrid Lindgren med sen. 

På kvällen blev det en sväng ner på stan för trevligt sällskap och dyr champagne. Har svårt för det. Varför slänga ut så mycket pengar på ngt som man snabbt som attan dricker upp :) men inte jag som betala så. 

Idag träffa vi H's skolkompis för pulkaåkning. Hem för varm choklad och smörgåsar och sen leka hemma. 

K och N kom över med barnen. Lite mera utelek. Och sen blev jag och K systrar och lilla L var mamma. Så vi blev nedbäddade i S's säng. Så där låg vi en timme nästan och trängdes med feber :)

Mat. Lägga barn. Som ikväll blev en mardröm då L fick ett utbrott när han var trött som höll i sig närmare en timme. 

Resterande kväll har ägnats åt pratet K 💕😍 så tacksamt att bara vara. :) och prata. 

Lagom till vi skulle lägga oss hör jag någon som krupphostar så blev till att sitta utw med S ett tag. Nu sover han dock lugnt. Fönstret är öppet så vi är nog isbitar i morgon. 

Godnatt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar