torsdag 17 februari 2011

17 februari 09:34

I förrgår natt var H vaknade o krånglade nästan hela natten. Sov nog MAX 45 min middag igår. Hade feber igår och var trött och hängig. Hon tog en dusch med B innan hon skulle sova och somnade nog närmare nio. Så senare än vanligt. Kl 01 vaknade hon och var vaken till runt 04. Jag la mig igen vid 0120 och hon o B tittade på tv. 0239 vaknar jag för hon är hysterisk och skriker aj aj aj aj som hon även gjorde innan jag la mig så jag går upp och tar med henne ut i vardagsrummet och ger alvedon och föerslår att jag ska läsa saga i sängen. Hon skriker NEEEEEEEEEEEEJ, feaven vill inte hova. Sagt och gjort. Slog på film och la mig på soffan men inte skulle hon sova inte. Och jag fick inte ligga ner. Vid 04 fick jag iaf med mig henne tillbaka till sängen och tack vare att hon var vaken i 3 timmar inatt så fick vi ju iaf en timmes sovmorgon. Vi gick upp kl 7 ist för 6. Hon borde vara helt slut. Hoppas vi sover middag idag. Känner att jag behöver det.

Ska snart ta och ordna frukost. H har i princip levt på välling i ett dygn här nu.

Jag är trött och sliten men ingen feber, lite snor och lite hosta så jag är helt klart på bättringsvägen. Nu är det H som är sjuk ist och B som hade frossa och huvudvärk inatt.

Varför vill hon vara vaken för?

1 kommentar:

  1. Jag tror att hon vill vara vaken för att hon inte känner sig riktigt pigg. Vad vet jag.

    Hoppas nu att ni snart slipper detta sjukdomshelvete så att du kan fokusera på att vila upp dig lite inför bebisankomst.

    Kram kram.

    SvaraRadera