lördag 12 november 2011

12 november 07:10

God morgon.
Leo somnade som vanligt kl 18 igår och sen vaknade han 19 och var vaken till dryga 21. Bajs i blöjan och bus i blicken så gick ej att få honom att sova. Han fick en flaska välling och drack upp den. Jihaa! Så glad. Kanske kan sluta med ersättning snrat då om han dricker välling. Min ickedrickande gosse.

Kl 06,10 vaknade L iaf. Suck vad ska vi upp då o göra? Jag är så trött. Natten har inte varit rolig. H har börjat snyfta, skrika, gråta i sömnen igen och hon sparkar och slåss. Ca var 10e minut så är hon igång. Inatt höll jag på att bli galen. När hon till slut somnade så började L krångla ca 20 min. 20 min på natten när man är trött känns som en evighet.

Tillslut så somnade vi bara för att vakna igen vid halv tre av att H ramlade ur sängen. Suck!

Igår fick jag roliga nyheter men avvaktar med att skriva om det här på bloggen :)

Idag är det meningen att jag ska till antwerpen. Har inte så stor lust. vill bara sova. är trött hela tiden och Elinor svarar inte på när vi ska ses så vi får se när det blir.

Bart är iväg. Åkte till Jurgen och Mascha igår eftermiddag och sen vidare till Robaer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar