onsdag 11 januari 2012

11 januari 06:34

Trodde det var lugnt. Heaven var lugn igår. Bajsade till och med normalt.
Hon hade ju ont i magen och feber på förmiddagen så Bart stannade hemma med VAB men planen var att han skulle gå tillbaka till jobbet idag.
Igår kväll kräktes Leo igen. Hela sängen full. Jag förstår inte. Han fick majsvälling hela dagen och det stannade. Sen fick han 100ml igen på kvällen och somnade. En och en halv timme senare började han hosta och sen kaskadkräktes han. IGEN. Diaree hade han ju ggr flera dock.

Heaven vaknade runt 06. Ville ha vatten. Jag gick och hämtade vatten till henne och när jag nästan somnat om ca 10 min senare började hon prata om vatten igen och jag sa att du får gå hämta själv. Hon gick själv till badrummet. Hinner ta sig tillbaka till vårat sovrum och sen kräks hon ner hela golvet.

Bart sa att det är lika bra att han stannar hemma idag med. Ifall båda två ska kräkas och diareea.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar