söndag 22 januari 2012

22 januari 07:14

Nu ska Bart snart åka till Romme och åka snowboard. Trevligt. Skulle med vilja åka men orkar inte idag.
Heaven har "bara" drömt och gråtit och sparkat 2 ggr inatt. Leo vaknat två ggr plus att Heaven vaknat och kommit till oss en gång. Plus att jag vaknade när Bart gick upp. Han tog upp Heaven nu kl 7 när hon vaknade men då började Leo låta igen så ingen ide att jag försöker sova. =)

Vi hade ju tacobesök igår så Heaven somnade runt halv tio så det blir väl inte en superrolig dag idag när hon är trött misstänker jag. Undrar varför hon ska upp så tidigt.

På eftermiddagen ska vi hem till Karin. Vi ska äta korvstroganoff till middag. Bart är ju borta och Nathan jobbar =)

Jag fortsätter slå ett kast för att Mykidoo har rea. Dom säljer ekologiska barnkläder och deras kännetecken är två stora ögon dom placerar ut. Själv tycker jag kläderna är supertuffa och har bla en klänning till Heaven. Nu har dom rea på allting januari ut. Bara ange koden januarirea så blir det 50% på kläderna.. Klicka här för att ta er till deras sida! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar