onsdag 25 april 2012

25 april 07:00

Blev en skön middagssovning igår när mormor och Heaven var till biblioteket på någon pippi långstrump utställning :)
Dans på eftermiddagen, middag, varmt med Heaven och försöka sova. Men Icke!! VAr så trött men låg och vände och vred mig i timmar. Heaven drömde massa och sparkade, fäktade och skrek och jag trodde jag skulle bli galen. Till slut så kom hon över till oss. Men då hade fåglarna satt igång och kvittra så bara att stänga fönstret och då kunde jag knappt somna för det blev för varmt

Nej jag behöver lergigan. Har jag användt i slutet på mina andra två graviditeter för att somna. Vem vill ge mig ett recept på det..? =)

Idag blir det dagis för Heaven. Middagssovning för mig och Leo. Sen kommer mamma hit och är barnvakt åt Leo när jag åker till jobbet. Hon ska även hämta upp Heaven tidigare än vad Bart skulle ha hämtat för Heaven vill att mormor ska hämta idag.

Det är så trist att Bart inte är ledig på måndag. Hade varit skoj att åka till Älvkarleby tycker jag. Ska se om jag kan byta bort söndagen så kanske vi kan åka dit lördag eftermiddag till måndag morgon... Annars ska jag åka dit ensam på måndag och jag vet inte om jag känner för det om jag sover så här kasst :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar