torsdag 26 april 2012

26 april 07:30

Trött, tröttare, tröttast.
Heaven är inne i en rejäl skrik, fäkt och spark period om nätterna igen. Jag har funderat över om hon kan tänkas ha växtvärk men inatt när hon väl vaknade till frågade jag om hon hade ont någonstans och NEJ det hade hon INTE! Ja vi får hoppas det ger sig snart.

Jag överlever mina arbetspass genom att sova middag med Leo före jobbet och nu så har Bart lovat någon att få prata om brandskydd med oss idag kl 11. Det kan han glömma. Jag tänker sätta upp en lapp på ytterdörren att vi ej är hemma så jag får min efterlängtade sömn. Annars orkar jag inte jobba hela kvällen.

Kvällen igår gick bra. Ligger 6timmar och X antal minuter minus på flexen så det är bara att fortsätta komma någon minut för tidigt och stanna tills hela passet är slut så att man kommer ifatt lite. Blir inte skoj nästa höst att komma åter och ha MASSA minus på flexen.

I höst ska vi flytta igen med jobbet. Nya lokaler. Ska bli spännande. Jag tror att det kan bli superbra då enbart enkelsalar inte passar så bra för oss.

Ungarna har precis druckit sin välling så snart dags för lite yoghurt och sen på med kläder och iväg till dagis.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar