söndag 6 maj 2012

6 maj 06:47

God morgon.

Bra dag idag. Spenderade flera timmar på stan eftersom det var Barnens dag här. Tyvärr är H i en testperiod och allt ska testas så det frestade lite på tålamodet och slutade med att H fick inge fika. Hon ville äta en cocosboll när vi fika och blev inge av med det efter ett X antal dumheter hon fick för sig att testa trots åtskilliga tillsägelser.

Barnen fick ett hjärta i håret och även ett plastkasse och ett papper för att gå på skattjakt men nästan varje affär vi kom till var tom =/ Lite trist tycker jag.

Hemåt för en snabbdusch så mina stela höfter kunde bli lite mjukare och sen slappade jag och Debby i soffan medans Bart och Yvan var iväg och geocachade.

Skoj med besök men längtar efter att få tillbaka vårat sovrum då vi väcker Leo hela tiden så att jag får vakna ca varannan timme om nätterna igen nu. Har ju vant mig vid att sova okej.

Nu avslutas snart namnnappstävlingen så ta och var med.

1 kommentar:

  1. Tänkte bara passa på att tipsa om att vara med i tävlingen jag har på bloggen just nu. Tävla om ett par valfria barnjeans från Name it. Tävlingen avslutas imorgon den 7 maj.

    Tävla via länken.

    http://sandrasblogg.se/2012/april/tavling-vinn-valfria-jeans-fran-name-it.html#comment

    SvaraRadera