måndag 7 maj 2012

7 maj 07:13

Idag är jag trött. Efter en natt utan mycket sömn känner jag mig döende. Har vant mig vid att endast bli väckt och kunna somna igen =/ Leo var mycket gnällig hela dagen igår och när han skulle lägga sig så fick han ett bad av Bart. När han kom upp hackade han tänder och jag sa vi kanske ska kolla så han inte har feber och jo då. 39,3 visade tempen på. Han har vaknat åtskilliga gånger inatt men då har jag bara kollat örontempen och den har legat runt 39,7. Röd som en kräfta och kokhet har han varit. Sen vaknade han 03 och hade förmodligen hög feber för alvedonen hade han haft i tre timmar så han fick ipren av mig. Trots det så låg han vaken och "pratade" till kl 05 eller om hon tom var 05,30. När han sen vaknade igen 06,45 trodde jag att jag skulle börja gråta.
Undrar när den här dagis inskolningen blir färdig =/ Ringde nyss dagis och sa Leo kommer inte. Nehej. Har han redan hunnit bli sjuk, dom brukar klara inskolningen :) Men våra valborgsvänners barn är ju sjuka så kan ju vara någonting från dom eller någonting Heaven dragit hem.

Annars är det bra.
Kollade på radhus igår och det radhuset var superbra. Både jag och Bart skulle kunna tänka oss att bo där och Bart ville att jag skulle lägga ett för högt bud på huset. Icke sa jag. Vi avvaktar lite.

Sen vidare ut till Björnön så ungarna fick leka och härja. Hade fika med oss. Jag och Debby tröck i sig en hel ananas själva:) Jag misstänkte iofs redan på Björnön att någonting var galet för Leo var så gnällig hela tiden.
Vidare till hamnen för en promenad och sen hem för att göra middag.

Snart ska Bart köra sin bror med familj till flygplatsen och Heaven till dagis. Jag ska sova middag med Leo och jag hoppas vi somnar ca 09,20 för 12,30 ska jag vara på akupunktur och sen vankas det kvällsjobb för mig igen.

Igår kväll hade jag jättejobbigt att anda sigen. Jag undrar vad det är som gör att det blir så extremt jobbigt emellanåt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar