tisdag 8 maj 2012

8 maj 0813

Känns knappt som om man har sovit något inatt. Jag kom hem från jobbet runt 22,45. Leo var asvarm och örontemp visade på 40,6. Gav han en flaska fast han sov med alvedon i och väntade.. och väntade. Ca 40 min senare hade han 40,9 enl örontemp så då tog jag upp honom och tog rektal som visade 39.9. La honom igen men han var orolig och gnällig så till slut gick jag och la mig i hans rum. Runt halv ett somnade jag väl och sen har jag blivit väckt en gång i timmen.
Nu på morgonen var han feberfri men han är inte allt för käck utan febern håller på att komma tillbaka.

Snart kommer mamma och ska se efter Leo när jag skjutsar iväg Heaven till dagis och sen ska jag till BM. Får hoppas hon tycker att ett TUL är en bra idé :)

Jobbig dag på jobbet igår med otrevliga människor. Inte alls nå skoj att prata när folk är otrevliga fast vi är där för samma sak.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar