lördag 22 september 2012

22 september 12:02

Guldpaket

Har hört talas om dessa sidor där man kan sälja guld. På guldpaket.se är det eneklt att sälja guld. Det är bara att fylla i ett ansökningsformulär så får man ett guldpaket hemskickat. Lägg i det du vill sälja och skicka tillbaka i det förbetalade kuvertet. För tillfället så får man cirka 220kr/gram för 18 karats guld. Perfekt ju. Tyvärr har jag inget guld kvar då jag sålde mitt för ett tag sen men behöver man pengar snabbt är väl detta en ypperlig lösning?



Jag kan tänka mig att man oroar sig över ifall guldet är försäkrat eller inte och jag kan säga att på guldpaket.se är guldet försäkrat eftersom man skickar in det i en värdepåse som man fått utav dem. Till ett värde av 5000:- är det försäkrat.
Dygnet runt kan denna påse beställas så är du i behov av extra pengar och har en massa guld liggandes. Tveka inte. Beställ en påse idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar