måndag 8 oktober 2012

8 oktober 20:26

Heaven var så duktig på träningen idag och efteråt plockade vi med Ida hem så hon slapp sitta med sin mamma och vänta på Enna. Att höra deras skratt i baksätet gör en varm i hjärtat. Heaven fortsätter trotsa, bråka och krångla.

Idag la jag Leo och Bart skulle läggs Heaven. Hon var förbered. Bart skulle läsa saga etc. Vad händer. Hon börjar skrika jag vill inte sova!!!!! Så hon väcker Leo.

Jag var ute på en kvällspromenad med Holm. 4,2km i rask takt så när jag kol hem blev de dusch med Sammy och nu sitter jag här bredvid Leo som nyss skrek hysteriskt så Heaven började skrika igen. Eftersom Bart håller på med Sammy fick jag helt enkelt tala om för Heaven att jag kommer snart och set verkar som att hon somnat igen.

Pga min promenad ligger jag 650kcal tillgodo. Kan man strunta i att fylla upp dom eller hamnar kroppen i svält då och samlar på allt? Ja typ 250 ska ja fylla upp med en kaffe latte när alla barnen äntligen sover.

Har två delmål. Ett är 8.4kg iväg. Få är de dags för hårklippning. Nästa är 5 kg efter det. Då vill jag åka till Ullared.

Vill någon med på promenad så promenerar jag tisdag, onsdag och torsdag kl nio. Och gärna på kvällen ojämna veckor om ungarna sover.

1 kommentar:

  1. Jobbigt när barnen väcker varandra sådär!

    Angående kcal, hur många äter du per dag, och hur många hade du ätit igår?

    SvaraRadera